For våre kunder

Vi hjelper deg

Våre kunder er mange og forskjellige. De kommer til oss med ulike utfordringer, og sammen løser vi det som trengs for at kundene skal kunne lykkes i den digitale hverdagen.

[Hidden]Vedlikehold av Toolkit

Toolkit vil være utilgjengelig i noen timer fra kl. 16.00 tirsdag 08.06.2021 på grunn av vedlikehold.

Kundesupport

Om du trenger brukerstøtte i forbindelse med bruk av Winorg Express, Winorg Total eller Winorg Dialog kan du på egenhånd utforske vår dokumentasjon. Her finnes det veiledning innenfor de fleste temaer og oppgaver.

Winorg brukerveiledning 

Om du ikke finner svar her kan du fortsette til toolkit for å registrere saken din som beskrevet under. 

Trenger du hjelp, eller har oppgaver du ønsker at vi skal jobbe med for din organisasjon? Da kan du som kunde registrere saken din i vårt helpdesk-system, Toolkit. Så vil den bli tildelt en av våre saksbehandlere.

Toolkit vil være stedet der du og vi holder orden på spørsmål, svar, kommentarer og fremdrift. Du kan følge saken gjennom hele arbeidsprosessen, fra den registreres, til den blir løst og lukket.

 

Registrer sakene dine i Toolkit (login)

Fjernstyrt support

Noen ganger kan det hende du trenger mer direkte hjelp. Det kan vi gjøre ved at du gir oss tilgang til å fjernstyre maskinen din. Da vil vi be deg laste ned et program for ekstern tilgang og støtte, TeamViewer.

Last ned TeamViewer for PC

Last ned TeamViewer for Mac

Kurs

Winorg tilbyr kurs/opplæring i en mangfold av "moduler" og funksjonsområder. Alle våre kurser kan tilbys som bedriftstilpassede kurs med tilrettelagt innhold for din bedrift.

 

Se vårt kurstilbud

Siste nytt om våre produkter

Produktnyheter Oktober og November 2024

Med fokus på brukervennlighet, effektivitet og automatisering fortsetter vi å utvikle våre løsninger for å møte behovene til medlems- og samfunnsdrevne organisasjoner.

Fra forbedringer i kommunikasjon til nye funksjoner for administrasjon, her er høstens viktigste nyheter som inkludere Nets Easy integrasjon! 🌟

Produktnyheter September 2024

Denne måneden har vi gjort forbedringer i Winorg Express/Winorg Total. Vi har lagt til et søkefilter for Stilling, synlig i «Ansettelse»-gruppen i Personer-listen, Målgruppe i KAV og Dialog.

Nå kan du også sende vedlegg ved innmeldinger eller andre hendelser via eksterne nettsider. I tillegg er det lagt til et unikt fakturareferansefelt per bedrift i EHF-filen

Produktnyheter August 2024

Denne måneden har vi fokusert på å utvide og forbedre vår kommunikasjonsplattform med lanseringen av DM i Winorg Dialog.

Dette gjør at du nå kan samle all giverkommunikasjon, fra e-post og SMS til DM, på ett sted.

I tillegg har vi gjort flere mindre forbedringer som sikrer bedre brukervennlighet og ytelse i systemet.

Abonner på vårt nyhetsbrev