De organisasjonene som gjennomfører en digitalisering opplever en økning i engasjement, lojalitet, flere medlemmer og mer innsamlede midler.
Det digitale medlemmet og den digitale giveren
Teknologien endrer vanene våre.
Mobile enheter, apper, maskinlæring og automatisering har gjort det mulig for medlemmene å skaffe seg det de vil ha, i omtrent samme øyeblikk som de ønsker seg det.
I tillegg har de nye teknologiene gitt et skifte i medlemmets forventninger, og skapt et moderne medlem. Medlemmet og giveren er alltid online, har vokst opp med apper og er fullt klar over hva teknologien kan brukes til.
Fordi teknologien gir oss så mange muligheter, så er den digitale medlems- og giveropplevelsen og førsteinntrykket ofte det viktigste for mange medlemmer og givere.
Når det digitale kommer først, så tvinger det deg til å tenke nytt om hvordan du samhandler med medlemmene, giverne og de frivillige.
For markedsavdelingen innebærer digitalt først å redusere (ikke fjerne) kostnader knyttet til analoge markedsaktiviteter. Giverne og medlemmene dine forventer seg skreddersydde budskap, og det er bare mulig gjennom en digital markedsføringsstrategi. Bruk heller digitale kanaler som sosiale medier, organisk søk, nettsider og e-post, for å måle engasjement.
Medlemsservice trenger ikke lenger vente til telefonen ringer eller på at henvendelser kommer på epost. Digitalt først handler ikke bare om å respondere. Det handler først og fremst om å være proaktiv når du hjelper medlemmene dine.
Hvis du skal komme dagens moderne giver og medlem i møte må du tenke digitalt først.
Fremtidsrettede digitale løsninger i Winorg
Alt fra helautomatiserte systemer som sparer tid og hodebry, til enkle og brukervennlige betalingsløsninger som er attraktive for organisasjonens støttespillere.
Ansatte og frivillige blir begeistret av gode løsninger de kan jobbe effektivt i, mens medlemmer og støttespillere gir mer når de opplever at det er enkelt å gi.
Vi ser fremover, og er hele tiden på jakt etter å ta i bruk ny teknologi som kan gi kundene våre kvalitet og nytte i alle ledd: fra øverst i organisasjonsledelsen, og helt ut til lokalkontorene i grisgrendte strøk.
Vi jobber også mye med løsninger som kan gi en god ROI (Return On Investment- avkastning på investert beløp og tid) på alt fra store gaver fra næringslivspartnere, til mindre gaver fra enkeltpersoner som har en litt mindre lommebok men et stort hjerte for saken.
Winorgs løsninger hjelper dere med økt begeistring blant ansatte og frivillige og større engasjement hos medlemmer og givere
Både automatisering og elegante betalingsløsninger har vært viktige satsingsområder for Winorg den siste tiden.
Ta gjerne kontakt om du har lyst til å vite mer om hva vi kan tilby.