Aktuelt fra Winorg

Partnersamarbeid med Make

Winorg har jobbet en stund sammen med Make, men vi har nå knyttet både Make som partner nærmere og deres Nyhetsbrevløsning enda tettere til Winorg sine løsninger.

Det er flere gode grunner til vi har ønsket å inngå et samarbeid med Make og knytte dette så tett til våre produkter som vi nå gjør.

En av hovedårsakene er Make sin tilnærming til brukervennlighet og ikke minst forenkling av integrasjoner som er helt avgjørende for å legge til rette for en helautomatisering og en sømløs samhandling med Winorg Dialog.

Deres tilnærming er at brukerne verken trenger å være designer eller ingeniør for å bruke deres Nyhetsbrevløsning, også på et avansert nivå. Lett tilgjengelig og forenklet designverktøy gjør det mulig å lage sofistikerte kampanjer og kundereiser innenfor få minutter.
Anne Johanne Solhjell, produktansvarlig Winorg

Winorg Nyhetsbrev er en komplett løsning som leveres i samarbeid med Make og sammen utgjør dette en innovativ og høyst relevant løsning for nordiske organisasjoner. Nå har flere i organisasjonen mulighet til å ta eierskap til kommunikasjon med medlemmer lokalt, sentralt og frivillige. 

Winorg Nyhetsbrev er også en viktig kanal (bl.a. sammen med epost, SMS, Link Conversation og brev)  i Winorg Dialog som er et markedsautomatiseringsverktøy spesielt tilpasset organisasjoner. 

Se vår videopresentasjon av Winorg Dialog her 

Om Make

Da Make i 2008 besluttet å gå fra å være et webbyrå til å fokusere utelukkende på e-postmarkedsføring, var det et nøye gjennomtenkt valg.

På denne tiden fantes det ikke en norsk programvare for å sende ut nyhetsbrev. Det var kun noen få utenlandske aktører, men de var ikke spesielt gode eller særlig tilpasset norske bedrifter. Make tok på seg oppgaven å sette sammen en e-postløsning for kundene deres, etterhvert som de så at det ble et større og større behov. 

Det overordnede målet var at de skulle bygge en programvare for oppsett og utsendelse av nyhetsbrev, der alle brev så flotte ut i alle e-postlesere, uten at kundene deres må forholde seg til noe teknisk.

I praksis betydde det tusenvis av timer med prøving, feiling og testing på forskjellige maskiner, operativsystemer og mobiltelefoner.

 

 

Abonner på vårt nyhetsbrev