Bekymret for sårbarheten til din organisasjon? Winorg kan hjelpe dere som kunde
Hvis ikke, har Winorg mulighet for å hjelpe. Vi kjenner kundene våre godt, og kan hoppe inn og utføre CRM-oppgaver på alle nivåer. Vi kan f.eks. hjelpe med:
- Overbelastning av henvendelser til medlemsservice, vi kan svare på støttespillerens spørsmål.
- Bistand til kommunikasjon mot medlemmer og støttespillere, vi spisser både blyant og budskap.
- Eksport av nøkkeltall, opptegning av grafer og uthentinga v rapporter.
- Kampanjeoppsett hvis dere ønsker å kjøre budskap til ulike målgrupper.
Winorg kan dekke opp for den eller de nøkkelpersonene som plutselig ikke er tilgjengelige lenger, eller vi kan hjelpe dere med å sikre at en slik situasjon ikke vil oppstå.
Erfaringsmessig vet vi at få personer hos kundene våre innehar Winorg-kompetanse nok, til at de kan steppe inn som effektive vikarer fra en dag til en annen. Med litt opplæring vil man inneha en grunnkompetanse som gjør enhver organisasjon bedre rustet mot slike utfordringer. For å redusere sårbarhet, og styrke organisasjonens kompetanse, tilbyr vi en-til-en-opplæring eller opplæring av større grupper, på alle nivåer og i digitale flater
Kontakt oss, enten via din kunderådgiver, på post@winorg.no eller på telefon 477 75 877, så finner vi ut av hvordan vi kan avlaste situasjonen eller sikre dere mot framtidige uforutsette problemer