Effektiviser arbeidsprosesser ved automatisering
I Winorg jobber vi tett sammen med våre kunder fra prosessanalyse til implementering av systemet og videre i den daglige driften! Våre rådgivere sin jobb vil være å hele tiden sørge for å se etter muligheter for å bl.a benytte tilgjengelig teknologi for å effektivisere arbeidsflyter.
Når jeg begynte å jobbe med organisasjoner så jeg at det gikk mye tid på å gjøre de samme oppgavene om og om igjen. For de aller fleste organisasjoner er det ekstremt viktig å kunne spare tid og penger på administrasjon, samtidig som man sitter på noen områder og gjør manuelle rutiner som er mulig å sette i system.
Rådgiver Winorg
Dette er noe din organisasjon kanskje bør vurdere å ta en gjennomgang av. Hva må til for at dere kan automatisere arbeidsoppgaver, hva bruker dere unødvendig mye tid og ressurser på?
Å automatisere deres rutineoppgaver er viktig for oss i Winorg og de siste årene har vi hatt mye fokus på dette ved å ta bort kjedelig repetisjonsoppgaver slik at organisasjonene kan bruke sin energi, tid og penger på det som er viktig for organisasjonen.
I Winorg kan du automatisere all håndtering av medlems- og giver reiser. I tillegg kan du sette opp automatiserte løp basert på hendelser trigget av giver eller medlem.
Når man har satt alle obligatoriske oppgaver i system kan dere begynne å arbeide med å sette ytterligere kommunikasjon i system. Eksempler på dette kan være
- Hvordan formidler dere arbeidet organisasjonen gjør? Må giver/medlemmet selv oppsøke informasjonen eller er dere flinke til å formidle budskapet og forankre lojaliteten hos medlemmene, giverne og de tillitsvalgte?
- Hvorfor skal medlemmet/giveren fortsette å være medlem/gi penger (lojalitet)?
- For faste givere, når passer det å kjøre en prisøkning?
- Hvilke givere/medlemmer er på vei ut? Og hva kan dere gjøre for å forhindre frafall av medlemmer og givere (churn)?Med Winorg Dialog (Winorg sitt verktøy for markedsautomatisering) kan dere selv sette opp triggerbaserte hendelser. De fremstilles visuelt og det er enkelt å sette kriterier for hvem som skal være med i løpene. Kommunikasjonen som sendes vises oversiktlig for de som jobber med tekster og løpene kan enkelt endres eller videreutvikles.
I tillegg kan dere med vårt verktøy for Datadrevet Innsikt- Winorg AIM (Analyse & Informasjonsmodell) predikere churn (frafall av medlemmer og givere), kjøre analyse og ta ut relevant statistikk som dere kan benytte i CRM arbeidet.
Interessert i å høre mer om hvordan din organisasjon kan optimalisere CRM arbeidet og automatisere arbeidsoppgaver, ta kontakt med din rådgiver i Winorg. Er du ikke kunde av Winorg, men vil høre mer, ta kontakt