For våre kunder

Vi hjelper deg

Våre kunder er mange og forskjellige. De kommer til oss med ulike utfordringer, og sammen løser vi det som trengs for at kundene skal kunne lykkes i den digitale hverdagen.

Kundesupport

Trenger du hjelp, eller har oppgaver du ønsker at vi skal jobbe med for din organisasjon? Da kan du som kunde registrere saken din i vårt helpdesk-system, Toolkit. Så vil den bli tildelt en av våre saksbehandlere.

Toolkit vil være stedet der du og vi holder orden på spørsmål, svar, kommentarer og fremdrift. Du kan følge saken gjennom hele arbeidsprosessen, fra den registreres, til den blir løst og lukket.

Registrer sakene dine i Toolkit (innlogging)

Fjernstyrt support

Noen ganger kan det hende du trenger mer direkte hjelp. Det kan vi gjøre ved at du gir oss tilgang til å fjernstyre maskinen din. Da vil vi be deg laste ned et program for ekstern tilgang og støtte, TeamViewer.

Last ned TeamViewer for PC

Last ned TeamViewer for Mac

Siste nytt om våre produkter

Oktober oppdatering 2020

Etter å ha jobbet lenge med vårt verktøy for markedsautomatisering Winorg Dialog internt er det med stor entusiasme vi implementerer og tester verktøyet ut hos første kunde.

Juni oppdatering 2020

Vi har jobbet mye med forbedring og forenkling av arbeidsprosesser siden forrige oppdatering.

April oppdatering 2020

Winorg lanserer en helt ny løsning for frivillighet hvor vi automatiserer og forenkler arbeidsprosessene enten du er ansatt, gruppeleder eller frivillig.

Abonner på vårt nyhetsbrev