For våre kunder
Vi hjelper deg
Våre kunder er mange og forskjellige. De kommer til oss med ulike utfordringer, og sammen løser vi det som trengs for at kundene skal kunne lykkes i den digitale hverdagen.
[Hidden]Vedlikehold av Toolkit
Toolkit vil være utilgjengelig i noen timer fra kl. 16.00 tirsdag 08.06.2021 på grunn av vedlikehold.
Kundesupport
Om du trenger brukerstøtte i forbindelse med bruk av Winorg Express, Winorg Total eller Winorg Dialog kan du på egenhånd utforske vår dokumentasjon. Her finnes det veiledning innenfor de fleste temaer og oppgaver.
Om du ikke finner svar her kan du fortsette til toolkit for å registrere saken din som beskrevet under.
Trenger du hjelp, eller har oppgaver du ønsker at vi skal jobbe med for din organisasjon? Da kan du som kunde registrere saken din i vårt helpdesk-system, Toolkit. Så vil den bli tildelt en av våre saksbehandlere.
Toolkit vil være stedet der du og vi holder orden på spørsmål, svar, kommentarer og fremdrift. Du kan følge saken gjennom hele arbeidsprosessen, fra den registreres, til den blir løst og lukket.
Registrer sakene dine i Toolkit (login)
Fjernstyrt support
Noen ganger kan det hende du trenger mer direkte hjelp. Det kan vi gjøre ved at du gir oss tilgang til å fjernstyre maskinen din. Da vil vi be deg laste ned et program for ekstern tilgang og støtte, TeamViewer.
Kurs
Winorg tilbyr kurs/opplæring i en mangfold av "moduler" og funksjonsområder. Alle våre kurser kan tilbys som bedriftstilpassede kurs med tilrettelagt innhold for din bedrift.