For våre kunder

Vi hjelper deg

Våre kunder er mange og forskjellige. De kommer til oss med ulike utfordringer, og sammen løser vi det som trengs for at kundene skal kunne lykkes i den digitale hverdagen.

[Hidden]Vedlikehold av Toolkit

Toolkit vil være utilgjengelig i noen timer fra kl. 16.00 tirsdag 08.06.2021 på grunn av vedlikehold.

Kundesupport

Om du trenger brukerstøtte i forbindelse med bruk av Winorg Express, Winorg Total eller Winorg Dialog kan du på egenhånd utforske vår dokumentasjon. Her finnes det veiledning innenfor de fleste temaer og oppgaver.

Winorg brukerveiledning 

Om du ikke finner svar her kan du fortsette til toolkit for å registrere saken din som beskrevet under. 

Trenger du hjelp, eller har oppgaver du ønsker at vi skal jobbe med for din organisasjon? Da kan du som kunde registrere saken din i vårt helpdesk-system, Toolkit. Så vil den bli tildelt en av våre saksbehandlere.

Toolkit vil være stedet der du og vi holder orden på spørsmål, svar, kommentarer og fremdrift. Du kan følge saken gjennom hele arbeidsprosessen, fra den registreres, til den blir løst og lukket.

 

Registrer sakene dine i Toolkit (login)

Fjernstyrt support

Noen ganger kan det hende du trenger mer direkte hjelp. Det kan vi gjøre ved at du gir oss tilgang til å fjernstyre maskinen din. Da vil vi be deg laste ned et program for ekstern tilgang og støtte, TeamViewer.

Last ned TeamViewer for PC

Last ned TeamViewer for Mac

Kurs

Winorg tilbyr kurs/opplæring i en mangfold av "moduler" og funksjonsområder. Alle våre kurser kan tilbys som bedriftstilpassede kurs med tilrettelagt innhold for din bedrift.

 

Se vårt kurstilbud

Siste nytt om våre produkter

Produktnyheter Mars 2024

I mars 2024 introduserer Winorg en rekke nye funksjoner og forbedringer for å ytterligere støtte våre kunders behov. Dette inkluderer utvidede muligheter for manuell godkjenning av registreringer, samt nyttige oppdateringer i Winorg Express og Winorg Total.

Vi har også lagt til nye rapporter for dypere innsikter i medlemskap, ansettelser og mer

Produktnyheter Februar 2024

Februar 2024 bringer nye oppdateringer til Winorg, inkludert en spennende løsning for registrering av gaveløfter for minnegaver, nye filtre og rapporter for å effektivisere organisasjonens arbeid, samt forbedringer i Winorg Express og Winorg Total. 

Med disse oppdateringene fortsetter Winorg å tilby kraftfulle verktøy for å støtte veksten og effektiviteten til samfunnsdrevne organisasjoner.

Produktnyheter Januar 2024

Winorgs produktnyheter for januar 2024 fokuserer på forbedringer og nye funksjoner. Dette inkluderer et oppgradert skybasert system for stipendforvaltning, og en ny seksjon for bedriftsstruktur på dashbordet.

Det er også oppdateringer i Winorg Express/Winorg Total, som bedre visning av reskontro og nye filtre for medlemskap.

Abonner på vårt nyhetsbrev